شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1399

روغن هاي گياهي

خواص بي نظير روغن آرگان

۵۰ بازديد

اين روزها كه همه حرف از روغن ارگان ميزنند واز خواص بي نظير آن براي پوست و مو مي گويند، ما نيز ميخواهيم به معرفي اين روغن معجزه اسا بپردازيم. روش تهيه روغن آرگان بدين گونه است كه از ميوه يك درخت گرفته ميشود . درخت ارگان متعلق به كشور مراكش بوده و به روش هاي مختلفي استخراج ميشود. 

روغن ارگان اصل از خواص مختلفي براي پوست و مو گرفته تا جوانسازي كاربرد دارد زيرا سرشار از ويتامن ، امگا 6و 9 و اسيد چرب است .براي ادامه حتما وارد سايت طلا طبيعت شويد. 

آيا با خواص روغن جوجوبا آشنا هستيد؟

۵۷ بازديد

روغن جوجوبا خاصيت هاي زيادي دارد مانند:
درمان آكنه ، آفتاب سوختگي و زبري پوست البته برخي هم از روغن جوجبا براي ريزش مو استفاده مي كنند مانند : روغن آرگان حتي از خواص جالب اين روغن اين هست كه باعث مي شود رويش مو تحريك شود و درمان ريزش مو كمتر شود.
امروزه روغن جوجوبا تبديل به يكي از رايج‌ترين روش‌هاي درمان آكنه، پسوريازيس، آفتاب‌سوختگي و زبري پوست شده است.
برخي هم براي درمان ريزش مو از اين روغن استفاده مي‌كنند، چرا كه مي‌تواند رويش مو را تحريك كند.درمان جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد از خواص روغن جوجوبا است.
اين روغن داراي خاصيت آنتي باكتريال و ضد التهاب است و از رشد باكتري‌هاي مضر كه باعث بروز آكنه در سطح پوست مي‌شوند، جلوگيري مي‌كند.
روغن جوجوبا از روغن‌هاي گياهي مفيد براي سلامت پوست و مو است و حاوي انواع مواد معدني و ويتامين‌ها به ويژه روي و ويتامين اي است .
به‌دليل خواص فوق‌العاده‌اي كه در سلامت پوست و موها دارد، استفاده از آن در لوازم آرايشي و بهداشتي گسترش  يافته است.

 

براي ديدن ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.